Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να γνωρίζουν τα νομικά πλαίσια και τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσουν κατά τη διαφήμιση των προσφορών τους, ιδίως κατά την περίοδο της Black Friday και της Cyber Monday, όταν οι διαφημίσεις είναι πιο εντατικές.
Η συνεργασία με διάφορα εμπορικά σωματεία και το υπουργείο Ανάπτυξης δείχνει τη σοβαρότητα του θέματος και την προσπάθεια για ενημέρωση και συμμόρφωση με τους κανονισμούς. Αυτή η πρωτοβουλία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προστατεύσουν τον εαυτό τους από νομικά προβλήματα και να προσφέρουν διαφημίσεις που είναι ταυτόχρονα προσφορές και συμμορφωμένες με τους κανονισμούς.
Ο Οδηγός απαντά μεταξύ άλλων στα ερωτήματα:
*Πώς πρέπει να σχεδιάζεται μια καμπάνια μάρκετινγκ ή μια εκστρατεία μείωσης τιμών;
*Ποια είναι η «σωστή» τιμή;
*Τι πρέπει να αναγράφεται στο «ταμπελάκι» πάνω στο προϊόν ή στο ράφι;
*Επιτρέπονται οι εκπτώσεις «διαρκείας»;
*Δίνουν οι επιχειρήσεις τις σωστές πληροφορίες στους καταναλωτές, ώστε αυτοί να οδηγούνται σε επωφελείς, για τους ίδιους, αγορές;